T

Webshop FAQ

Hoe kan ik een item retourneren?

Voor elke online bestelling, beschikt u over 14 dagen retourrecht
Indien u niet tevreden bent van uw bestelling, moet u dit dus binnen de 14 dagen melden. Dit door een mailtje te sturen naar volgend e-mailadres: info@meubili.be

U ontvangt via e-mail alle instructies voor het retourneren van het artikel.

 

Welke garantie heb ik op mijn aankoop?

Meubili biedt 2 jaar garantie op fabricage- en/of constructiefouten op alle merken van het volledige assortiment.

De garantie is geldig op voorwaarde dat de goederen op een correcte, normale wijze behandeld werden.
De garantie geldt dus niet voor normale slijtage of beschadiging veroorzaakt door onachtzaam gebruik, verkeerde montage, ongelukken, het niet of verkeerd onderhoud van het meubel en dergelijke.

 

Kan ik een tuinmeubel laten herstellen?

Indien uw artikel niet meer onder garantie valt en u het toch wenst te herstellen, kunt u contact opnemen met karen@meubili.be

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien u niet tevreden bent en een klacht wil melden, kan dat via e-mail op volgend mailadres: info@meubili.be

 

Mijn bestelling is niet volledig, wat nu?

Het is mogelijk dat uw bestelling in verschillende deelpaketten wordt geleverd.
Om hiervan zeker te zijn, kunt u best de leveringsinformatie opvragen bij de koerierdienst.

Kunnen zij u niet verderhelpen? Dan kunt u ons altijd telefonisch bereiken op 050 60 40 14 of per e-mail via nick@meubili.be

 

Ik heb de verkeerde meubels ontvangen, wat nu?

Hiervoor kunt u terecht bij nick@meubili.be.
Samen proberen we dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

 

Mijn tuinmeubel is beschadigd. Wat kan ik nu doen?

Neem contact op met onze dienst na verkoop via karen@meubili.be

 

Hoe kan ik een factuur aanvragen?

Stuur een mailtje naar claudine@meubili.be met uw bestellingsnummer en uw bedrijfsgegevens.